سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین تصادفی فروشی

شنبه 88 مرداد 24:: 2:18 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم.
من هادی هستم. ساکن شهر  مقدس قم. از دار دنیا تقریبا چندتایی دوست خوب داریم  که گوشه و کنار این شهر و سایر شهرهای کشور عزیزمون ایران ساکن هستن.
بعضی از این دوستای خوب من (که امیدوارم به زودی دوستای خوب شما هم بشن) پارکینگ ماشین  دارن و به ما لطف دارن و معمولا اگه صاحب ماشین تصادفی، قصد فروش اون رو داشته باشه به ما خبر میدن و اگه توافق بشه ما اون ماشین رو میخریم.
تا قبل از اینکه این وبلاگ رو راه بندازم معمولا ماشینهایی رو که ما میخریدیم ، دوستان و آشنایان میخریدن و معمولا اون رو  به سایر خریدارها در شهرهای دیگه از جمله تهران و کرج  و میفروختن .
حالا ما تصمیم داریم در این وبلاگ ، دوستای خودمون رو افزایش بدیم و انشاء الله بدون واسطه با هم کار کنیم. البته همه ی اینها بهانه ای خواهد بود برای دوستی ها.
البته ما اصلا از دیدن ماشینهای تصادف کرده و ناراحتی خانواده ها خوشحال نمی شیم بهمین خاطر سعی میکنیم در شرایطی که یکی از هموطنانمون دچار صانحه و حادثه ای میشه ، مشکلاتش رو چند برابر نکنیم و به قولی از آب گل آلود ماهی نگیریم، از طرفی ما شرایط کسی که قراره چند هفته برای سرپا کردن یه ماشین تصادفی چپر چلاق تلاش کنه رو هم در نظر می گیریم. امیدواریم نه سیخ بسوزه نه کباب. (این جمله رو امروز یکی از مشتری ها بهم گفت شوخی!)
اگه دوست دارید مستقیم تر با هم در ارتباط باشیم اسم و شماره تماس خودتون رو در بخش اشتراک (سمت راست این وبلاگ) وارد کنید تا هر ماشین جدیدی که معرفی کردیم با شما تماس بگیریم.
کوچیک شما
هادی



کلمات کلیدی :

درباره



    هادی
    در این وبلاگ ماشین های تصادفی فروشی رو معرفی خواهیم کرد. در صورت تمایل برای خرید ماشین ها از طریف لینک نظرات که پایین هر یادداشت قرار داره و یا شماره تلفن 7597 351 0912با ما تماس بگیرید. البته این صفحه به زودی تکمیل خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

  • اگر خریدار ماشین تصادفی هستید لطفا ایمیل خود را در این بخش وارد کنید تا در هنگام معرفی ماشین های جدید برای شما ایمیل هم ارسال شود .
    اگر همراه نام شماره تماس معتبر خود را نیز وارد کنید با شما تماس هم خواهیم گرفت.
     

آرشیو یادداشت‌ها